Hej!
Nu är årsstämman avslutad och styrelsen vill passa på rikta ett stort tack till alla medlemmar för detta året. Utan att faktakolla så kan vi nog säga att det var rekord i antal deltagare denna gång, tack återigen! För er som frågat, protokollet från stämman är ännu inte underskrivet men kommer publiceras här på sidan under fliken ”dokument” så snart det har tilldelats styrelsen, med lite tur så kan förhoppningsvis detta ske redan under morgondagen. Av detta skäl så kommer inte namnen att publiceras i skrift förrän protokollet blivit underskrivet och fädigställt. Vi tackar för visad förståelse och önskar alla en trevlig kväll
Vänliga hälsningar
/Styrelsen

