Felanmälan


Vi behöver alla hjälpas åt att felanmäla fel som uppkommer i de allmänna utrymmena. Tack för din hjälp!

Stopp i Sopnedkast??

Ring styrelsen på 070-730 65 32 eller maila info@brfkompassen1.se och felanmäl snarast möjligt!

OBS! Nya rutiner för felanmälan, dessa görs nu direkt på Jensen Drifts hemsida (se länk nedan)

När det uppstår fel i din lägenhet eller i gemensamma utrymmen kan du dygnet runt göra en anmälan via Jensen Drifts hemsida.

Försök att vara så detaljerad som möjligt i Er felanmälan, detta underlättar hanteringen av ärendet och problemet kan således lösas snabbare.

Här gör ni felanmälan:
Klicka här för att komma till felanmälan

Observera att om ni felanmäler något som rör er egna lägenhet så kan det vara förenligt med en kostnad. Att göra själva felanmälan kostar inget, men om du sen är osäker fråga Jensen Drift när de tar kontakt om felet ni vill få åtgärdat kommer faktureras eller ej, innan de gör sitt besök.

Ange ditt namn samt ett telefonnummer vi kan nå dig på. Oavsett om felanmälan görs på telefon eller via formuläret.

Felanmälan kan också göras genom att ringa direkt till Jensen drift & underhåll kundservice tel: 08-560 502 19 (vardagar 07:00 – 16:00)

Vid akuta fel under övriga tider ring jour (Bravida) tel: 020 – 212 112 (vardagar 16:00 – 07:00, samt helgdagar dygnet runt)

Ange förening och adress vid joursamtal.

Fel på kabelTV nätet anges direkt till ComHems kundtjänst på telefon 0771 – 55 00 00 (vardagar 09:00 – 20.00 lördag och helgdag 10:00 – 18:00)

Vid fel på hissarna kontakta styrelsen snarast möjligt så vi kan göra en felanmälan. Telefonnummer 070-7306532

Skadedjur/sanering – vi har avtal med Anticimex. Kontakta dem samt styrelen snarast möjligt om ni misstänker förekomst av skadedjur.