Mycket viktigt ang inbetalning av avgiften


Informationsbrev till medlem/hyresgäst – nytt om avisering

Föreningens ekonomiska förvaltare, Rådrum, lanserar under hösten en ny plattform med efterfrågade funktioner, flera förbättringar och förenklingar för både oss i styrelsen och er medlemmar.

Nytt bankgironummer

Vi vill uppmärksamma er på att bostadsrättsföreningen från och med avin för juli har ett nytt bankgironummer och det är därför viktigt att du betalar in avgiften/hyran på det bankgironummer som finns angivet på avin. Om du brukar få månadsavier så kommer aviseringen från och med juli ske månadsvis (dvs avin för juli kommer att skickas ut i juni, avinför augusti skickas ut i juli osv). Om du brukar få en kvartalsavi så kommer du att få det även fortsättningsvis.

Alternativa aviserings- och betalningssätt

Avin för juli månads avgift/hyra kommer att vara en pappersfaktura som betalas manuellt. Därefter finns möjlighet att välja att få avierna via:

● e-post
● e-faktura
● autogiro (går att kombinera med att få avin på e-post)
● pappersfaktura

Du som har e-faktura eller autogirodragning av avgiften/hyran sedan tidigare behöver anmäla detta på nytt. Uppgift om hur aviseringssätt ändras kommer att finnas på avin som skickas ut i början på juni.

För frågor gällande din avi/betalning kan du kontakta Rådrum på följande sätt:

● E-post: info@radrum.se
● Telefon: 08-34 30 13, vardagar 09.30 – 11.30

Vänliga hälsningar

Styrelsen