Hej!
Vi har upptäckt att några av entreskärmarna är offline och inte fungerar som de ska, detta är felanmält och vi hoppas problemet kommer lösa sig i närtid
/Styrelsen
Hej!
Vi har upptäckt att några av entreskärmarna är offline och inte fungerar som de ska, detta är felanmält och vi hoppas problemet kommer lösa sig i närtid
/Styrelsen